loading...
دوستتــــــ ♥ دارمــــــ
ebham بازدید : 220 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

کاش یکی بود که توی کوچه ها داد میزد

خاطره خشکیه…

خاطره خشکیه…

اونوقت همه ی خاطراتتو

همونایی که ارزش گرفتن دمپاییِ پاره هم ندارن

میریختم تو کیسه

و میدادم بهش

و میرفت رد کارش!

 


* * *

دوستت دارم هایت را باور می کنم

درست مثل امضای آخر نامه هایت که می گویی خون است…

اما طعم آب انار می دهد

* * *

اگر آمدی و ندیدی مرا من آنجا پشت خم کوچه ها ............همان جا که یک روز دیدم تو را تو خندیدی و من دلم بی هوا به خود لرزشی کرد و انگار فرو ریخت فرو رفت تا آخر قصه ها ... اگر آمدی و ندیدی مرا بخند و مرا یاد کن بی هوا بگو آمد و رفت یادش بخیر که قلبش همین جاست.....این گوشه ها..!!

* * *

ساکت نیستم

لبهایم هم نسوخته است

تنها

تمام من

تاول زده

از آشی که نخورده ام…

* * *

این روزها ساکت که بمانی…

می رود به حساب جواب نداشتنت

عمرا اگر بفهمند داری جان میکنی

تا احترامشان را نگه داری …..

* * *

اگر روزی عاشق شدی …

قصه ات را برای هیچکس بازگو نکن …

این روزها چشم حسودان به دود اسپند عادت کرده ……!

* * *

وقــتــی تــو حــرفــهــایــم را نــمــیــخــوانــی . . . چــه تــفــاوتــی دارد ؛

کـه حـــرف دلـــم را بـنـویـسـم یـا از بـــغـــل دســـتـــی ام کـپـی کـنـم !

عزیزم چه زیبـا اجرا میکنـی

خط به خط تمام گفتــــه هایم را

خواســـته هایم را

هه !!!!!

امـــــا

برای دیگری!

* * *

حوا بودن تاوان سنگینی دارد …

وقتی آدم ها برای هر دم و بازدم

هوا نیاز دارند ...

* * *

در فنجان خالی میشوم

شبیه عابران خسته

مرا قورت میدهی و من

راه قلبت را پیش میگیرم

در قهوه ای که

به رگهایت جاری است!

* * *

بـآفنــده ی خوبـی نیستی وآسم قصه نبآف...!

* * *

حرف میزنی اما تلخ ! محبت میکنی ولی سرد !

چه اجباری است دوست داشتن من ؟

* * *

دلت را به هر کسی نسپار

این روزها برخی ها از سپرده ات هم بهره میخواهند . . .

* * *

تنها کسی که تنهات نمیزاره خودتی ؛ با خودت دشمنی نکن لطفا . . .

* * *

خسته ام از این مواظب خودت باش ها !

تو اگر نگران من بودی ،

نمیرفتی اگر میماندی ،

با یک نگاه ، با یک نفس مواظبم بودی

پس نگران من نباش برو . . . !

* * *

این روزها پرم از لحظه هایی که دوستشان ندارم . . .

* * *

هی تو که گذشتی از من . . .

او هم از تو می گذرد . . .

* * *

یه روزایی

یه شبایی

به یه ادمای خاصی خیلی احتیاج داری

گوشیتو بر میداری شمارشو بگیری

اما میدونی بی فایدس

اینقدر دلگیر و دلتنگی که یهو بخودت میای

میبینی خیره شدی به یه صفحه ی خالی بیجواب

اشکات سرازیر شدن

بعد با خودت فقط یه جمله میگی

اون همه دوست داشتن

اخرش چرا اینطوری شد . . .

* * *

هی رفیق ! زمان است که وفاداری تو را ثابت میکند ، نه زبان . . .

* * *

آدمی را دیدم با سایه ی خود درد و دل میکرد !

چه رنجی میکشد او

وقتی هوا ابریست . . .

* * *

نه کسی منتظر است…

نه کسی چشم به راه…

نه خیال گذر از کوچه ی ما دارد ماه…

بین عاشق شدن و مرگ مگر فرقی هست؟

وقتی از عشق نصیبی نبری غیر از آه…

* * *

زندگی

چه با خلاف

چه بی خلاف

چه برخلاف

میگذرد …

* * *

دیگر بوی آدمیزاد نمی دهیم !

گرگ ها هم برای خوردنمان ناز میکنند …

* * *

خــِـــــــرَد ،

تا به زنـــــان میرسد…

نامش میشود مکـــر …

و مکر ، تا به مـــــــردان میرسد…

نامش میشود…

عـــَـقــــــــل…

* * *

گرگ شده اند اینروزها…

کافی است سر به زیر باشی با بره اشتباهت میگیرند

خیز برمیدارند برای دریدنت…

رفــتــﮧ ای ؟

بـــﮧ درک !

هنــوز هم بهـــتریــن هـا وجـــود دارنـــد

دنــبال ڪسی خواهــــم رفــت ڪــــﮧ مــرا

بـــﮧ خاطـــر خــودم بــخواهـد

نـه زاپــاسی برای بازیـچـه بودن !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    αвσυт

    سلام عزیـزانم

    از اینکــه به وبلاگـــم سـر زدیــد خیلـــی ممنــونم

    تنهـــــا دلیـــل ساختـــن این وبلاگــــ عشقــــــم میــــلادِ

    خیلـــی خیلـــی دوسش دارم

    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 16
  • بازدید کلی : 1,529
  • کدهای اختصاصی

    رنک الکسا

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    98LOVE

    قالب وبلاگ